אב החטוף: "בלי אמונה אי אפשר להחזיק מעמד"

    מהדורת הבוקר 2 Comment on אב החטוף: "בלי אמונה אי אפשר להחזיק מעמד"

    הרב אלחנן דנינו, שבנו אוֹרי נחטף לעזה, בראיון מרגש לקאהן וחכם ב"קול חי": "כששמעתי שבני נחטף אמרתי לבורא עולם: שלושה שותפים באדם, לנו אין שליטה על בכורנו, אתה השותף היחיד שנשאר. בלי אמונה, אדם שפוי לא יכול להחזיק מעמד במצב כזה"

    אוֹרי מתברך אצל מרן הגר"ע יוסף זצ"ל
    18:54
    07.05.24
    צבי טסלר No Comments on ההתייקרות מגיעה אלינו לכיס: מחירי סל המזון ברשתות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב אלחנן דנינו, שבנו אוֹרי בן ה-24 נחטף לעזה, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני) ונשא דברי חיזוק מרגשים: "כשאני שמעתי את הבשורה אמרתי לרבש"ע: שלושה שותפים באדם. לנו אין עכשיו שליטה לגבי בננו בכורנו. אתה השותף היחיד שנשארת. סומכים עליך ומאמינים בכל ליבנו שאתה זה ששומר עליו".

    הוא הוסיף: "אדם שפוי לא יכול להחזיק מעמד במצב כזה. אני שואל את עצמי איך אנשים לא מאמינים יכולים לעמוד במצב הזה?"

    הרב דנינו סיפר מנין הוא שואב את הכוחות: "זכיתי לראות דור דעה, סבי וסבתי שנפטרו באריכות ימים. אנשים פשוטים, תמימים שהאמינו בקב"ה בהרבה יותר ממאה אחוז. הם היו קונים פיתה אחד ולבן אחד. שאלתי את סבא פעם 'למה לא לחם, מה יהיה מחר?'. הוא אמר לך מי אמר שנקום מחר. אמר לי אבא שלי תדע לך זו אמונה תמימה בקב"ה. מאז מוצאי השבת ההיא הדמויות של סבי וסבתי כל הזמן חוזרות לי לראש".

    הוא השתנק שנזכר בסיפור הצלתו של בנו מתאונת דרכים לפני כ-12 שנים: "אנחנו בטוחים שמרן זצ"ל מגן עליו מלמעלה ומה ששמר עליו אז באותו בוקר של הבר מצווה הוא כמלאך ששומר עליו ואנחנו מקווים שאותה ברכה ממשיכה. אני מבקש מכל אחד מעם ישראל להוסיף הלכה, להוסיף פרק תהילים. הזוועות היו, אבל אנחנו מסתכלים על הניסים שהולכים איתנו הלאה. נקום מהזוועה הזאת וננצח את האויב".

     

    האזינו לריאיון שנערך עימו לפני כ-12 שנים, לאחר התאונה:

    האזינו לראיון המלא הבוקר:

    האבא מתחנן שיתפללו למען בנו אוֹרי בן עינב שישוב לשלום הביתה מהר



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      "תשורי מראש אמנה"
      בזכות האמונה היצוקה של המשפחה היקרה הזו יזכו הם וכל המשפחות לראות בישועת ה' במהרה..
      הרבה דרכים למקום…רק באמונה החטופים יצאו בשלום..אכי"ר

    2. 1

      קול חי היקרים, אנא צרו כתבה מתעדכנת קבועה עם השמות לתפילה ואולי עם 2-3 משפטים מתוך הראיונות שאתם עורכים, שמאזיני כל חי יוכלו להיכנס, לקרוא, ולשתף בתגובות בקבלה להצלתם/רפואתם, יחזק מאוד אותנו, את המרואיינים ויקדש שם שמים בע"ה